środa, 23 stycznia 2013

{4.} Ze skrajności w skrajność † Szablon

Nicość. Pustka. Zero.
 

21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie (c) jest zbyt widoczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogie graficzki! Nie wiem, która ustawiała szablon główny i wszystkie jego szczegóły, dlatego właśnie zwracam się do ogółu. ;) Otóż najechałam kursorem na obrazek przenoszący do podglądu grafiki. I omalże nie umarłam. Nie mam pojęcia, co to za czarna magia, że rogi się zaokrąglają, ale to jest BOMBA! ;D
    Nie wiem, czy zechcecie zdradzić tajniki owej czarnej magii. Zechcecie?
    Byłabym bardzo wdzięczna.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Melancolie, przyjmujesz może zamówienia? Bo chciałabym zmienić szablon na blogu, a Twoje dzieła szczególnie mi się podobają, więc wiesz... ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A Cuddly? Przyjmujesz może zamówienia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na GG - 220216. Może mi się spodoba. :)

      Usuń
  5. Pomocy ;< Chciałam ściągnąć sobie Wasz pierwszy szablon (który jest po prostu CUDOWNY <3 Co prawda chcę go mieć tak przejściowo, bo czaję się na jakieś zamówienie gdziekolwiek, ale ten wydał mi się najodpowiedniejszy na początek). Pobieram, otwieram, żąda hasła, więc wpisuję... i nic ;c Nie uznaje hasła, nie chce się rozpakować, nie wiem co mam robić :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze piszę hasło, chyba że szablon to zamówienie (to akurat dla koleżanki). :) Za niedługo dodam inny szablon, tymczasem możesz pobrać inny. c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Green Day ♥. Fajne szablony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, mimo tego, że spod waszych skrzydeł wychodzą ciekawe szablony, cały efekt, moim zdaniem, jest dość mizerny, bo nie jestem przekonana, co do faktu robienia z szablonarnii prosektorium. Nie chodzi tutaj o jakiekolwiek estetyczne rozterki, czy granice smaku, ale o samo poszanowanie faktu w jakim celu prosektorium faktycznie funkcjonuje.
    Podejrzewam, że kontrowersyjność waszego bloga ma być czymś co przyciąga. Mogę jednak wnioskować, że żaden z autorów raczej nie odwiedził nigdy prosektorium, ani nie miał do czynienia ze zwłokami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w prosektorium, miałam do czynienia ze zwłokami. I raz znalazłam martwego tatę w kałuży krwi, więc wiem od czego jest prosektorium.

      Usuń
    2. Moim zdaniem, powinna występować pewna granica pomiędzy tematami prosektorium a tematami tak błahymi jak szablonarnia. Nawet jeśli miałaby to być granica zwykłego tabu. Dla mnie ta granica została przekroczona. Nie wnikam w Twoje życie osobiste, nie pytam gdzie Ty masz taką granicę, jednak nie podoba mi się takie podejście do sprawy śmierci i życia ludzkiego, które moim zdaniem, nie jest stosowne.

      Usuń
    3. ''I raz znalazłam martwego tatę w kałuży krwi'' Grabarzu, bez urazy, ale mówisz o tym jakby to było coś normalnego >,<
      I zgadzam się z innymi anonimami, to jest niestosowne.

      Usuń
    4. Cóż, dla mnie to jest całkiem normalne (jeżeli chodzi o to, co czuję), przecież nie będę pisać "boshe, to było straszne, ale i tak loff <3"...

      Usuń
  9. Może kolokwialnie - są gusta i guściki. Wiem, że nie pasuje do tematu śmierci, ale tego inaczej nie umiem wytłumaczyć. Poza tym, osoba która nie lubi kolorów (typu "seksowny" róż) nie będzie zakładała szabloniarni z kucykami. Może odpowiesz "trzeba było pomyśleć o wampirach", ale gwarantuję, że w XXI w. wampiry już nie są oryginalne. Jak dla mnie nie jest to przekroczonie granicy, a gdyby nawet, lepsza taka szabloniarnia niż niszczenie grobów, prawda? C:

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest wiele innych "mrocznych" tematów, które można podjąć i wpleść chociażby w szabloniarnia. Sam temat śmierci odpowiednio zaaranżowany, jak dla mnie, jeszcze by przeszedł. W końcu to też część naszego życia. Jednak prosektorium... niekoniecznie. Jestem wrażliwa na tym punkcie, studiuje kierunek, na którym na każdym kroku przypominają nam o szacunku jaki powinniśmy oddawać ludziom, niezależnie od tego czy żyją czy są martwi.
    Wybacz za szczerość, ale dla mnie ani niszczenie grobów, ani szabloniarnia o takiej tematyce nie jest czymś dobrym xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale miałam na myśli coś takiego jak popcorn na diecie zamiast czipsów - mniejsze zło. XD Przez założenie takiego bloga graficznego nie chciałyśmy pokazać "o boże, boże, bożenko, ludzieee, nie mam szacunku do zmarłych, jakie my krejzi", tylko, no nie wiem, trochę oryginalności? Poza tym tę nazwę można również zinterpretować na moje zainteresowania związane z tą tematyką. C: Poza tym, jakby nie patrzeć, prosektorium jest dla ludzi czymś odstraszającym, może nawet niespotykanym - a to przyciąga uwagę (jeżeli chodzi o tajemnice, nie zwłoki).

      Usuń
  11. nie wiem gdzie powiadomić o pobraniu szablonu, więc napiszę tutaj: pobrałam szablon z postu 3 na bloga http://radioactive-age.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, przeczytałam regulamin, tylko jeszcze się nie zabrałam porządnie za ogarnięcie tamtego bloga, jutro postaram się to zrobić i przepraszam :)

      Usuń
  12. Ładnie. ;) Zawsze podziwiałam osoby robiące grafikę i robiące ją dobrze, ja takiego talentu, niestety, nie mam.
    Pozdrawiam. (Zlodziej-Mysli)

    OdpowiedzUsuń